Doğsa da bian önce şu ağrılardan sızılardan kurtulsam diyorum 37+0 iz aşağı dönmüş ama kanala girip girmediği hakkında bilgi vermedi. Herşeyimiz hazır ağdaya gidenleriniz var mi ? Bi hafta daha bekleyip gdiyim diyorum doğuma temiz olsun. Ay bide güleceksiniz kocamı çok özledim ya 😁