Eymensmom35 Kızlar kaşık ağrısı yasıyorum Cokkk agrılı yürütmüyor bile paytak paytak yürüyorum doktoruma sordum bebek yavasyvas çatala iniyor dedi sizde durumlar nasıl?
Aylanur_1 Eymensmom35 bende çok yoğun iş yaptıysam oluyor kuzum doktor zaten erken gelecek dedi o yüzden dinlenmeye bakıyorum fazla yürüyüş yapmıyorum ☺️
Fidan3594 Eymensmom35 bizde 37 olduk aynı şikayetler var. Yatarken sağa sola dönmek zulüm oldu. Kalkarken falan vajinada acayip sancı oluyor
Haticerkan Eymensmom35 bende 38+3 haftaligim normalde yok ama yürüyüş ve iş yaparken artık nefes nefese kalıyor bel ve bacak yarışı cekiyorum
Srplarikan Eymensmom35 37+6 olduk doktorum bol bol yürüyüş hareket dedi kasık bel ağrısından ölüyorum biraz yürüyünce bebek çıkacakmış gibi hissediyorum gerçekten bu hareketli hamislere şaşırıyorum 😁🤦🏼♀️ bugün az da olsa sguat yapmaya çalıştım pelviks ağrısından duramıyorum 🤔
Mermuj Srplarikan Bende 37+6 oldum ve şikayetlerimiz aynı,her bareketinde de sancı giriyor, birazcık doğumu kolaylaştıracak hareketler yaptım bugün bayağı rahatlattı bel kasık ağrılarımı şükür
Srplarikan Nermin2155 kesinlikle 🤦🏼♀️ korku kısmını düşünmek istemiyorum ama hep sonuna odaklanmak istiyorum normalde canı çok narin bı insanım iğne vurulsam 3 gün ağrır yani o derece 😁her iki doğum şeklide benim için zor ama düşünmek dahi istemiyorum 😊
Srplarikan Mermuj ay ne güzel canım 😊ben normalde kendi işimi yemeğimi temizliğimi yapan biriyim çok hantal değilim ama yürüyüş hareket fln daha da arttırdı ağrılarımı😔
Srplarikan @Nermin2155 @Mermuj yaa bakalım kim önce doğuracak günler aynı 🤔😊 cinsiyetleri ne bebeklerinizin 😊
ayzsyd Nurak yaa kesinlikle o soruna bir çözüm bulamıyorum😞kaç gündür yemek yemek istemiorm ama aç kalıorum gaviscon falan asla fayda etmiyor
pyymamm Eymensmom35 kanala inmiş demek ki benimki inmedi daha ama asagıya baskım var biraz yururken dısarıda dolgunluk hissediyo gibiyim vajinamdA
Eymensmom35 Masal78 benimki 25den beri bas asaağı artık çatala yaklastıgını söyledi doktorum Ama yürüyemyrm zorluyor cıkcak gbi alttan destekliyorum bide😂
Masal78 Eymensmom35 aynı bende korkuyorum çıkacak diye valla bide çok aşırı baskısı var tüvelete gidince ıkınamıyorum bile korkudan 😆😆😏
pyymamm Eymensmom35 benimde bas asagı ama bebek yukarıda belli benim tekmelerinden falan . İnince asagı belli oluyomus zaten belkide kanalda artık