yagmurravc GamzeKrtglu Vajinal ultrason zararlı diyorlar ama :/ yukardan göremeyince mecbur vajinal olucak tabi
Semira Elifaydogan06 ben de 5+3 gün deyim ama randevuyu 2 hafta sonrasına aldım çok mu geç almışım acaba 🤔GamzeKrtglu
GamzeKrtglu yagmurravc Evet canım benimde ilk gebeliğim dışarıdan öyle duyduğum için istemedim ilkte ama hastaneye gelip görmeden gitmekte istemediğim için kabul ettim sonradan.. Şükür bi sıkıntı olmadı suan 9+3 olduk 😊
yagmurravc GamzeKrtglu Yaa maşallah rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin , böyle şeyler duyunca insan rahatlıyor bende görmeyi çok istiyorum yukardan görünmezse kabul ederim zaten büyük ihtimalle :)
GamzeKrtglu yagmurravc amiiinn canım hepimizin inşallah 🥰 Ben bi zararını görmedim ama sen bilirsin tabi yinede 😊 insan görmek için sabırsızlanıyo
GamzeKrtglu Semira 6 haftalıkta kalp atışı dahil duyabiliyorsunuz aslında ama yine de iyi bi tarihe almışsın canım görünmeyebiliyo. Ben 6.haftamda acile gitmiştim bebeği çok zor gördük senin garanti olur görmen 🥰😊
GamzeKrtglu yagmurravc Bende 10 gün sonra 2li tarama testine gidicem. Cinsiyet öğrenen en azından tahmini öğrenenler varmış inşlaahh bende öğrenebilirim🥰
Hanim2016 Elifaydogan06 Bana da ultrason kağıdı verdi ama henüz küçük olduğu için kaç haftalık olduğu yazmadı bi daha ki gittiğimde tam belli olur ☺️ doğum için Kasım başı mı oluyor o zman
Elifaydogan06 Hanim2016 evet canım Kasım başı zaten doktor sana sormadı adet tarihini falan mesela benim normalde 5+5 sat 5+7 yazmış form gibi bişi veriyor