emineumut17 Surprisemom merhaba benim de son adet tarihim 4 Şubat şu anda ben de hamileyim ama çok yeni çarşamba gittik 684 çıktı değeri sence iyi mi 3 haftalık falan tabi bizim hesaplarımıza göre
Surprisemom emineumut17 canım muhtemelen geç döllenme olmuştur çünkü son adet tarihine göre 5 haftayı geçmiş olman gerek o yüzden normal 😊
Surprisemom Ben 5+4 teyim ama hala kanamam ve ağrım oluyor dün gittim dr a 14,5 mm olmuş yola salk oluşmuş balçkalım inşallah kanama artmaz 😞