Elifaydogan06 Annelik37 çok küçük gözüküyor sende de vardır ultrason kağıdına bak kesenin hemen yanında üstü işaretli oluyor + işareti var çok küçük daha ama biz gördük 10 güne keseye yerleşirler canım inş
Annelik37 Elifaydogan06 ben de baktım nokta gibi bişey var ama emin değilim doktor da bişey demedi kese görünüyor dedi. Rica etsem ultrason fotonu atabilir misin canım bana da fikir olur
Burcingiray Elifaydogan06 ben gördüm keseyi canim 5+4 de gordum haftayada kendisini ve kalp atisini duyacaz insallah
Elifaydogan06 Aykal canım beta ya göre bakıyor Benim 10 bin geçmiş karından görebiliriz dedi senşn 1400 alttan bakar bence
Aykal Elifaydogan06 yok canım ultrasonla göründü 8 milim çok şükür 15 gün sonra gel kalp atışını dinleyelim
yagmurravc mom101 Benimde bugün tam 5 haftalık 16 martta benide kalp atışı için çağırdılar ve benim henüz kese muayenem bile yapılmadı umarım bi problem yoktur herşey yolunda gider sağlıklı sıhhatli kucağımıza alırız evlatlarımızı
yagmurravc Elifaydogan06 1'inde gittim 703'tü 16'sında muayenem var muhtemelen görücez o zaman karından :)