Minigimvebiz bu carsamba gittim randevu alip gittim en fazla 5 dk bekledim ama kalabalikti yinede. Sizde gidersenis eger randevu alip gidin beklemezsiniz birde iciniz rahat olsun dezenfekte ediyorlar maske veriyorlar ates ölçüyorlar oyle giris yapyrsnz hastaneye acilden.