Elpisphanto
Kesinlikle Tuna Akçal’a gitmelisin. Ben doğumu yaptim bebegim 3 aylık artık. Ben ilgili hem seni rahatlatan bir yapısı var 😊 seninle empati kurabiliyor. Doğum egitimlerini de kendisi düzenlediği için her süreci onunla birlikte geçiriyorsun. Ben ona çok güveniyorum. Herkesede gözüm kapalı öneririm 👍 ayrıca metrolife hastanesi de urfadaki en iyi hastane en temiz ve düzenli hastane diyebilriim. Yenidoğan yoğun bakım yetişkin yoğun bakım ve Allah ihitiyaç duyurmasın ama her türlü olumsuz duruma karşıda hazırlıklar 😊