Ay-se-tufnk aysegzr_aslan muayene ucreti 75 tl ama asker polis eslerine 63 tl genel olrk sezeryan ucretleri 2000 tl mis ama polis ve asker eslerine 1400 tl arkdsm orda dogum yapti . Biz daha konusmadik
Minigimvebiz Ay-se-tufnk sizinle haftalarimiz aynı galiba ben bugün 33+3 üm sizi tekrar ne zaman çağırdı son haftalarda daha sık çağırıyorlar galiba
Ay-se-tufnk Minigimvebiz biz suan 33+5 olduk soylemedi ne zaman gelecegimi tekrardan ama ben 15 gun sonra tekrar giderim 35 yada 36 haftada cunku sezeryan olcam bana 1 haziran verdi gun 39 da alrz dedi ama ben 37 yada 38 de istyrm cunku gebeliğim cok kotu gecti ilk 6 ay erken dogun riskin olabilir demsti
Domatesimm Minigimvebiz bir hafta önce cinsiyeti öğrenmek için gittim. Normalde kalabalık olmuyordu. Ama şimdi haftada bir gün randevusu var virüsten dolayı o yüzden kalabalıktı. Randevu alıp gidin. Ama o kalabalığa ve bu hastalığa rağmen enerjisi ve ilgisi yine çok iyiydi 🌿
Minigimvebiz Ay-se-tufnk anladım çok geçmiş olsun hayırla sağlıkla yavrunuzu kucaginiza alırsınız inşaallah 🌸
Uzel Ay-se-tufnk muayene ve doğum ücreti ne kadar acaba bu doktorun ismini çok duydum bende gitmek istiyorum
suscarparimm Uzel urfayı araştırıyorsunuz galiba gidecekseniz özel klinik Mehmet ağar, Kadir yamana gidebilirsiniz. Veya academia hastanesinde fatma çetin pelit ve ayşe bazda iyi doktorlar