Merhaba ben de urfadan 😊 13+2 deyiz henüz biz 💕 ben metrolife de Gülnur hocaya gidiyorum evet çok yoğun ama konuşmaları ile beni tatmin ediyor ve geçen yıl ablam onda doğum yaptı gayet başarılı bir hocaydi o yüzden bende tereddütsüz ona gittim direk 😇