ffckizannesi bende Ümran hanımı bu yüzde in bıraktım çok iyi bir doktor ama hızlcıa bakıyor sanki bitşey sormak için aman dışarıdaki insanları bekletmeyelim havasına giriyorsunuz çünkü kendi aceleci tavrı bunu maalesef yansıtıyor bi nevi verdiğim ücrete değmediğini düşündüm bıraltm yeni doktor arıyorum. Tecrübesine ilgisine laflm yok ama tavır rahatsız etti