Secda Benimde 39+4 oldu halen hic birsey yok kiz olacak nedense cok bekliyoruz herkes catir catir dogurdu
Minikmucizemmmmmmmmmmm Secda aynn yaa bnmle hamile kalan bnden sonra gamile kalanlar hep dogurdu bi ben kaldm
Srplarikan Minikmucizemmmmmmmmmmm 38 + 1 olduk kasılmalarım yalancı sancılarım 35 ten beri artarak devam ediyor iki gündür kasilmalardan hareket edemiyorum vajinada ağrı batma oluyor inşallah hemen gelir gerçekten kırka Kadar bu sancıları çekebilir miyim bilmiyorum 🤦🏼♀️🤔
Pnaronoruc Srplarikan batma bende de oluyor 39+1 deyim sağ kalça kemiğime ağrılar girip çöküyor düzensiz ama başka bir belirtim yok şuanlık beklemedeyim 🤦🏻♀️
Minikmucizemmmmmmmmmmm Pnaronoruc sanci belden girip kasiktan cikinca dogum başlıyor diyrlar ama ne kadar dogru bilmiyrm bnm d e ilk gebeligim 40 doldurduk bakalim pazartesi doktor ne diycek
Pnaronoruc Minikmucizemmmmmmmmmmm belden giriyor dün kasıktanda girmeye başladı ama geçiyor bir süre sonra 39+3 olduk başka bir belirti yok 😄
Minikmucizemmmmmmmmmmm Pnaronoruc biz 40+1 iz 10 dk sinra 40+2 olucaz ebe muayene etti biraz zorliym dogum baslasn dedi karnim belim çok agriyr ebe bu gidişle insallah 3 gune kadar dogar dedi
Pnaronoruc Minikmucizemmmmmmmmmmm ebe niye karışmış ki izin vermeseydiniz keşke 🙄 İnşaAllah bir sıkıntı olmaz kendiliğinden gelsin bebişlerimiz hayırlısıyla tez zamanda 🤲🏻
Srplarikan Minikmucizemmmmmmmmmmm ebe zorlamasıyla benim de açılmam 1 cm oldu 🤔sizin nasıl var mı bı gelişme açılmaniz var mıydı
Zuzuck Minikmucizemmmmmmmmmmm 39+6 bende de hala tık yok sinirlerim bozuldu karnın düşmemiş daha senin çok var doğuramıcan sen falan diyor her gören özel hastaneye gidiyorum bebeğimin suyu çok iyi doktorum yatışımı verdi alalım artık diye ama normal istiyorum bir problemde yok 1cm açılmam var 1 hafta oldu yatmadım bende biraz daha bekleyelim diye nedir bu özel hastanelerdeki sezeryan tutkusu anlamadım
Minikmucizemmmmmmmmmmm Zuzuck bnde devlete gittim devlet olmasına ragmen bna sezeryani onerdi kabuk etmedm
Minikmucizemmmmmmmmmmm Srplarikan aksam.kanamam oldugu için gittim1.5 olmus dedi ama sancim ara ara var insllah bu gidişata bakilursa ebe 2 yada 3 gune dogurursun dedi
Snygrl 39+1 vücut doğuma hazır bebişin keyfini bekliyoruz 🤷🏻♀️ Gelsin istiyorum artık 9 ay bitiyor son günler bitmiyor ha doğdu ha doğucak geçmiyor zaman 😏