Minikmucizemmmmmmmmmmm Zuzuck normal doğum için suni sanci veririrm dedi ama acilman olmaz ve doğum baslamzsa seni sezeryane alırım ilk oldugu icin de normal biraz zor dedi
TMervee Minikmucizemmmmmmmmmmm aldınız mı suni sancı kaçıncı haftadasınız.benimde 40+1 olacal yarın suni verelim dedi
Zuzuck Minikmucizemmmmmmmmmmm bugün 40+1 olduk biz doktor suyumun iyi olduğunu söyledi 3 gün sonra tekrar gel dedi ben erken doğuranlara sancısı nişanı suyu gelenlere özenir oldum herşeyi yapıyorum ama gelmiyor etraftakiler de psikolojimi bozuyor daha doğuramadın mı diye 😊
Minikmucizemmmmmmmmmmm Zuzuck Cnm bnde öyleydim carsamba günü saat 3 gibi suyum gelmeye basladi ve persembe gunu saat gece 3.30 dogum yaptim normal dogum oldu 40+4 te dogduk biz yani cok ta takilma millete bi bakmışsın yarin doguruyrsn
Zuzuck Minikmucizemmmmmmmmmmm Rabbim analı babalı büyütsün hayırlı evlat olsun bizlerde sağlıkla kucağımıza alırız inşallah
Minikmucizemmmmmmmmmmm Smyyykvll bekle cnm bnde dogmaz diyrdm ama bi anda oldu hersey sabah uyandm bisey yok 15.30 da sancılar ve suyumun gelmesiyle basladi