Minikmucizemmmmmmmmmmm Buluteymen bizimki kanala girmis. Hersey tamam ama yine de gelmiyr ama açıklık hic yok
Pnaronoruc Minikmucizemmmmmmmmmmm Benim bebeğim de 38 +6 da kanala girmiş gözüküyordu ama ne sancı var ne bir belirti şuan 39 um beklemedeyiz hafif bir bel ağrım oldu gündüz yarımsaat sürdü şuan birşey yok ama 🤷🏻♀️
Minikmucizemmmmmmmmmmm Pnaronoruc onlar yalancı sanci bnce bnde de 39 un basindan veri var siklasmiyr bazen var bazen yok
Pnaronoruc Minikmucizemmmmmmmmmmm arada girip çöküyor bu ağrı düzenli değil ama evet yalancı sancı çünkü düzensiz geliyor ağrılar bakalım hayırlısı ile kucağımıza alalım bebişlerimizi İnşaAllah ☺️🌹
Pesperu 39+6 bitiyor sıfır belirti yarın kontrolümüz var bakalım geçen hafta 2 tane sancı çıktı 80 ama düzenli değil
Srplarikan Minikmucizemmmmmmmmmmm belirti yok derken kasılmalarınız yalancı sancılarınız hiç mi olmuyo 🤔
Minikmucizemmmmmmmmmmm Bugun kalktim evimin duvarlarini koltuklarını sildim belki otur kalk etkisi olur diye ama yok hic bi belirti yok sadece yoruldum diye galiba belimde biraz agri var
Ebru52 Minikmucizemmmmmmmmmmm bende ayni derttwyim 40+1oldu hala tik yok pazartesi gel suniyle baslatalim olmazsa sezeryana aliriz dedi bakalim neler bekliyor bizi 🤷♀️🙄
Esnn Minikmucizemmmmmmmmmmm 39+2 olduk pazartesi ayrıntılı ulturasyona giricem doktor istedi 41 e kadar beklıyoruz dedi bende doğurmak istiyorum bian önce 🤷🏻♀️🤦♀️
Srplarikan Minikmucizemmmmmmmmmmm 38 + 1 olduk kasılmalarım yalancı sancılarım 35 ten beri artarak devam ediyor iki gündür kasilmalardan hareket edemiyorum vajinada ağrı batma oluyor inşallah hemen gelir gerçekten kırka Kadar bu sancıları çekebilir miyim bilmiyorum 🤦🏼♀️🤔