shdshntrk Doktor bana magnezyum vermişti kabızlık için Çok yaşıyordum bende bu sıkıntıyı ama magnezyumu düzenli kullanmıyorum tadı çok kötü 👎
Yas35 Melekkkk ne yazık ki ben de ilk ögrendigim günden beri yasıyorum. Öncesinde aynı sorunum vardı daha da arttı. Probiyotik kullanıyorum. O biraz rahatlatıyor
Melekkkk Hiç duymadım doktor tawsiyesimi oda doktora dahi gitmedim daha ben ewde test yaptım iki çizgi çıktı
Sevdasoner Zhlinn hangi toz ve kremi kullanıyorsunuz bende de aşırı Kabızlık ve basur var 4 gğnden önce tuvalete cıkamıyorum ve cıktığım gün benim için kabus oluyor resmen ağlıyorum bana da yardımcı olun kızlar sabah ac karnına zeytinyağ içtiğim halde faydası yok
Aslihanyusma Sevdasoner bol posalı meyve yemelisiniz.Mesela ananas mandalina portakal.Kuru incir de çok faydalı bu anlamda.İlaç desteği alınabiliyor tabi ama onlar malesef alışkanlık yapabiliyor yani bağırsak tembelliği yapıyor.Tozlar ilaçlar yerine bu saydığım meyveleri düzenli tüketirseniz bu sorun ortadan 2 3 güne kalkmış olur☺
Burcu16 ecemsuu hemen bırakma canım bol suyunu iç lifli yiyecekler ye kayısı ceviz başta kefir şiddetle öneririrm
BuseYcelDoan Günlük 4/5 tane kuru kayısı ye ve en az 1,5 litre su iç ben öyle yapıyorum hiç kabızlık yaşamadım çok şükür 20+3üz Hamileliğimin ilk aylarından beri bunu yaparım dene istersen
Snur94 ipeksfr günde bir ölçek yazmış eczacı bana gününü söylemedi doktor bir ölçek baya çok görünüyor korktum o kadardan ama
ipeksfr Snur94 1 ölçek işe yaramıyor cnm. 2 ölçek dene bir. 3 günden fazla içmemekte niye dersen bağırsağı ona alıştırmamak için. Yani ara ara içip geri bırakılabilir.
ecemsuu Burcu16 Hergün bi insan kabız olur mu diyorum gerçekten oluyorum denicegim kefiri hakkimi olması lazım marketlerden satılandan olur mu tatlım 😊
Ayseberk Pnrpnr gyno ferro sanol ama bu durumdan dolayı değişebilir Dr.'la paylaşmadım henüz yan etkisini