Canım bende aynısıydım tansiyonum düşüyordu çok afedersin. Ve basur dönüşmeye başladı hayatımı fena etkiledi oturacağım bi süre,daha yeni toz ve krem verdi,hiçbir zararı yokmuş hamile bayanlar için zaten, doktoruna danışman verir,çok direndim ilaç almıyım diye ama olmadı kayısı zeytinyağı muz falan bende.. 3,4 gü ü geçince kullanıyorum ishalle için bosalıyor resmen.