Bsrlmnemr Eda7776 eğer yaptıracaksan sağlık ocağına git orda zamanını söylüyorlar. Zaten hamileliği de sağlık ocağına bildirmen gerek
Aleynaerbasss Eda7776 sağlık ocağınızla görüşmeniz en mantıklısı ben 17.haftamda ilk dozumu vuruldum 21.haftada da ikinci dozu vurulacağım
AtaMommy Eda7776 sağlık ocağında gebelik kaydın varsa arıyorlar vaktin gelince ben 17. haftamda vuruldum ilk dozumu
Tnskmn Eda7776 bana 20. Haftamı doldurmam gerektiğini söylemişlerdi ilk dozu o zaman digeride 1 ay sonra canim
Cerenn06 Ben bu aşıdan korkuyorum açıkçası ağır gelir diye çok kararsızım zamanı gelince olsam mı diye 😳
Buse91 Cerenn06 hiç korkmayın ben 2 hafta önce oldum 20. Haftamda birkaç gün biraz kol ağrısı oldu o kadar dayanılmıcak bi ağrı değil. Bebeğin hareketlerinde de bi değişiklik olmadı. Burda yazılanlardan etkilenmeyin yaptırın mutlaka aşınızı
Nur19 Eda7776 ben olmadım aşı. Doğumda yaptım bebeğim 7 buck alylik aşıyı öğrendiğimde haftası geçmişti yaptiramadim aramadı sağlık ocagida
Cerenn06 Buse91 Teşekkür ederim Ağrı sızı sorun değil bebeğime birşey olmasından korkuyorum sadece ama içimi rahatlattınız sağolun 😊
Elizvedeniz Eda7776 kadın doğum doktoruna sor iki doz mu tek doz mu vurulucam diye iki doz derse 20. Haftada felan yapıyolar diğerini 24-25 de yapıyolar. Tek derse 25 lerde yaparlar
Melikee41 Eda7776 Bende bugün oldum 20 haftalıkken çağırıyorlar bide bana 24 haftalıkken gel dedi canım
Lacivertli_kelebek Eda7776 Sağlık ocağındaki ebeler sana bilgi verir zaten geçen hafta oldum 21 haftam da 2 hafta sonra 2 inci dozu olucam
Ayyucebanu Eda7776 sağlık ocağında dün yaptırdım 19. Haftada çağırmışlardı beni ikinci doz için de bir ay sonraya çağırdılar zamanını onlar söylüyor
Dilarasavull44 Eda7776 dun yaptırdım korktuğum kadar değilmiş dün bisey yoktu bu gün biraz agriyo sadece 20 haftalik hamileyim bu arada