Annesed Elif5305 kesinlikle wei B resistent travel sistem üstelik kendi sitesinde 900 baybmallda 699 tl çok güzel ve kaliteli kullanmak için sabırsızlanıyoruz 😇🙏
ozgesoy28 Yoyko innovation 3in 1 aldım 4 bin tl ama çok harika 3 çeşit istedğin gibi kullan ve çok kaliteli
Fhmekrm Gucluoya hayır henüz kullanmadık ama dediğiniz gibi quantum daha iyi duruyor sanki bizde ondan aldık ve katlanınca küçücük oluyor konforlu bir araba
Gurbetim Elif5305 valla 2000 tl arabaya verecegime neler alırım ve ben 150 tl lik arabayı zor alacam bana da bi hediye araba alırsınız artık 😏😏😏😏
gizemgnll GzdeelikAkbacak henüz hiç kullanmadım canım daha var doğuma ama neden öyle bişey olsun öyle olsa satmazlar zaten, özellikle ilk 6ay puset için ideal diye biliyorum sorun yaşayan arkadasımı da görmedim. Millet cok abartıyo bazen 😊 ben cogu kişiyi sallamıyorum artık her kafadan bi ses
zekurt Etak86 kiminle konuştuysam çok memnun yaa. Hiç şikayet duymadım bayadır araştırıyorum. Bende daha almadım ama canım galiba kahverengi allroad alacağm❤
Gkcesu Elif5305 Yoyko innovation komple set aldık gerçekten çok güzel hem görünüşü hem kalitesi normalde kendi yoyko sitesinde 6bin tl satışı var ama hepsiburadada 4 bine satılıyo ben kampanyaya denk gelmiştim 1.990a geldi bize eğer kampanya varsa hayla tavsiye ediyorum👍🏼👍🏼 Şimdiden tüm anneler sağlıkla kucağımıza alalım inşallah💕🙏🏼
Deryadeniz Gkcesu yoyko tasarımları çok güzel. Ben de hotmom modeline bayıldım ama mağazalarda satışını göremedim. Kalitesi, kullanım kolaylığı, ağırlığı nasıl? inglesa gibi tek elle katlanabiliyor mu?
YesimDemircan Gzd bende aynısını almayı düşünüyorum, nasıl acaba kullanışlı mı. Birde kendi sitesinden mi aldınız ?
Gzd YesimDemircan canım daha kullanmak nasip olmadı ama evin içinde sürüyorum🙈 gayet güzel ben çok beğendim, hepsi burada da ekstra %20 indirim vardı ordan aldım
MerweNehir Elif5305 yoyko marka arabada düşünebilirsin biz aldik ama kızımız ısrarla domadığı icin 🤣 kullanmak henüz nasip olmadi ama kalite olarak güzel ve sık bir ürün tavsiye ederim
YaseminAtmaca Elif5305 bebe confortun ürünlerine bak istersen bende ondan almayı düşünüyorum alanlar çok mennun ve sağlam olduğunu söylüyorlar ☺
Birprensesannesi_ Elif5305 e bebek de joie müze lx traverten sistem arabası var güzel araba ona bır bakabilirsin bide e bebek de bebek arabası puset traverten sistemlerde ındırımı cok oluyor bu ay bebek arabası lansman izle 700 TL ıdı normal fiyatı 1800 Dü ben ondan aldım tekrar stoklara girecekti e bebeki takıp etmene yarar var tatlım ☺
Merveevik Alpaslanveannesi Handeberkay Bende peg perego 51 s markasını aldım. Özellikleri çok iyi, kaliteli ve şık. Bir bakın derim
Gzd denizz1009 teşekkür ederim canım, evett hem anakucağıyla hemde oturma ünitesiyle çift yönlü kullanılabiliyo