Ozlem1 doğum yapınca sana söylemeleri lazım bana kağıt vermişlerdi. Ben yabancı olduğum için herşey eşime yattı. Eşin sigortalıysa 140 tl süt parası yatıyo onun adına sigortası hangi firmadan yatıyosa oraya bilgi veriyosunuz. Sonra aile sosyal politilar bakanlığına gitmiştim ben ordan da 300 tl doğum parası yattı ama siz türk olduğunuz için o sizin hesaba yatar