Suheyla bende ücretli öğretmenlik yapıyorum 32. Haftanda hâlâ okul kapanmamış oluyosa rapor alırsan alabiliyosun ama 32. Hafta dolmadan okul kapanirsa alamiyosun ben alamıyorum su durumda okul kapanırken 23 haftalık falan oluyorum ne yazık ki sizin kaç haftalık 😊