Şimdi arkadaşlar çalışan sgk lı anneler 32. Haftada (çalışabilir raporu aldıkları takdirde 37. Haftaya kadar) doktordan iş görememEzlik raporu aldıkları takdirde doğum sonrasındaki ay ve rapor bitim tarihinde (roplamda 16 hafta) maaşının 3/2 si kadar sgk dan işgörememZlik ödeneği alır.emzirme yardımız içinde sgk dan 120 gün prim aranır.doğum yardımı olan 300 tl ilk çock için sgk aranmaksızın her anneye verilir.devlet memurlar zaten çalışmadıkları süre zarfında maaşlarını aldıkları için iş görememzlik ödeneği almazlar.