Sisi hamileliğimin ilk haftalariydi tabikide hamile oldugumu bilmiyordum bir cumartesi sabahı annemler halamlar bana kahvaltıya geldi halam beni mutfağa çekip sen niye öyle yan bakıyorsun dedi korktum şaşı oldum sandim yok hala ne alaka dedim sen normal bakmıyorsun bence sen hamilesin dedi bende böyle şeylere hiç ınanmam insanın yüzüne bakıp da sen hamilesin diyenlere ınanmam daha doğrusu 😊 bir gün markette ayva gördüm alıyım bari dedim normalde ayvadan nefret ederim yiyemem eşim de bilir akşam yemeginden sonra meyve soydum eşimle yedik ayvayı aldım o kadar kuru bi ayvaydı ki ama sanki o ayva çok suluymus gibi geldi öyle yiyorum eşimde beni izliyomus meğerse o zaman anlamış hamile oldugumu nasıl anlamışsa 😊 1 hafta sonra isten geldi kapıyı actim hoş geldin dedim baktı bana gulumsedi karnımı sevdi sonra noldu dedim bilmem bebek var sanki dedi bende ne alaka dedim yine umursamadim tabi o sırada beni rüyasında gören gorene bi yandan annemi arıyorlar rüyam da gördüm kızını hamilemi bi yandan arkadaslarim mesaj atiyo rüyam da gördüm hamile misin sülalemin yarışı görmüş neredeyse ama hiç öyle bir beklentim yok çünkü daha 3 aylık evliydim daha sonra rüyalar bana da malum oldu rüyam da şerbetli tatlılar evimde mavi kuşlar hamile kadınların bana sen hamilesin demesi artık piskolojikmen tuhaflastim adet günüm geldi adet olacağım diye beklerken 1.2 damla geldi aaa tamam adet olucam dedim normalde o kanı görür görmez hemen sökülürüm akşam oldu allah allah dedim kan yok ertesi gün oldu afedersiniz de akıntıyla karışık kahverengi akinti geldi birazdan olurum dedim o gece de yok 2 gün daha geçti bisey yok hani bari yapayım dedim içimde kalmasın dedim eşime aldırdım eve geldi attım kenara sabah yaparım dedim eşim hemen yapacaksın dedi mecbur yaptım idrarı koydum ilk çizginin peşinden hemen ikinci çizgi de cıktı ben neye uğradığımı şaşırdım inanamadim elim ayağım boşaldı resmen ağladım ama yine inanamiyorum bi daha yaptım yine aynı hemen kan verdim kanda da netleşince o zaman insan bi tuhaf oluyor mutluluktan akan gozyaslari tutamadım elimde olmadan aktı gitti rabbim herkese bu duyguyu yaşatsın inşallah o kadar farklı o kadar güzel bir duygu ki en tarif edilemez en özel an bu bu anı hicbirseye değişmem rabbim evlatlarimi sağlıklı hayırlı evlat etsin inşallah cumlemizin ki
Içimden geldi yazmak istedim affedin 😊🤗🤰👼👶🍼🍼