Kızlar benimde yumurtlama adetin bittigi hafta sanırım 🙄 Ovulasyon testi kullanıyorum, ama bu zonklama tarzı agrilar var kasiklarim da sağ ve sol ikisinde de 🙄 diyeceğim o k 😂 bu yumurtlama belirtisiyse acaba ikiz belirtisi mi ki 😂 tek taraflı mi olmalıydı 😂