Cesurizmir Ovulasyon testini kullanmayı beceremedim ben galiba ya 😂 Sana soriyim tecrübelisin, adetim 9 gün sürdü kanama bitince testi yaptım silik çıktı 5 gündür tekrarlıyorum dün de silikti ama diğerlerine göre bi tık koyuydu sanki ertesi gün yapsam daha da koyulaşicak gibiydi ama bugün yaptım ondan daha silik çıktı devam etmeli miyim teste ? Şubatta kürtaj oldum bu arada, 27sinde adet oldum martın da 16sında vajinal muaneden sonra kanamam oldu onu da adet saydım ama yumurtlama ne zaman kafam karıştı