5+3 te keseyi gördüm daha sonra kalp atışı dinlemek için kontrole gittiğimde duyamadım maalesef ve bende o zaman bir belirti yoktu deli gibi midem bulanıyordu göğüslerim acıyordu doktor bir hafta daha bekleyelim dedi o bir haftalık süre de benim mide bulantım bir anda kesildi ve göğüslerim indi o zaman anladım bişeylerin ters gittiğini onun öncesinde midem bulanıyor diye seviniyordum bişey olmamıştır diye ama maalesef 8+6 günlükken kürtaj oldum rabbim kimseye yaşatmasın zor bir süreç ve umarım isteyen herkesin kucağına almayı nasip etsin rabbim o güzel duyguyu yeniden yaşarız umarım 😢🙏🏻