Ne kadar çok insanla aynı şeyleri yaşamışız😔 benim ilk gebeliğimdi 1.5 sene sonra gelem mucizemdi.. Hiçbir belirti vermedi rutin ikili tarama testine gidiyordum otobüste çok kötü oldum insanlar doldukça daraldım başım döndü midem bulandı meğer artık zehirlemeye başlamış benim yavrum 3 hafta ölü kalmış annesinin karnında😔 Çok zor evlat imtihanı Allah ım en kısa zamanda tekrar nasip etsin isteyen herkese cümlesiyle ilk göz ağrımdı hiç unutamam o günü benden aldıkları günü cennete uçtu miniklerimiz cennette hep beraber kavuşalım meleklerimize😍 tek tesellimmmmm🥰