Duygukc canım 5+6da keseyi gördüm, bir sonraki kontrolüm 8 haftadaydı gittiğimde kesenin büyüdüğünü ama bebeğin olmadığı öğrendim, kalp atışı hiç olmamış meğer, kürtaj olmak zorunda kaldım, ama tüm gebelik belirtilerini yaşadım. Ne değerim düştü ne kanamam oldu, bulantı halsizlik hepsi vardı. Ultrasondan anladık, Rabbim kimseye yaşatmasın çok acı kaybetmek😔 isteyen dileyen herkese tez zamanda sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin🙏🏻