Zuhal1 o demirle Türkiyede hiç muayene olmamışsınız galiba. O demirin ne zararı var size. Türkiyede özel sağlık sigortam vardı. Sürekli acıbademe giderdim ya da özel muayenehaneye. Orada da hep alttan muayene oldum ve o demirle açıp baktılar. Çünkü alttan bakmadan nasıl görebilirler tamamen? Birçok doktor bunun için sürekli videolar çekiyor artık. Türkiyede de memnundum, burdaki sistemden de memnunum. Türkiyede ekstra çok ödeme çıkarıyorlardı. Burda daha elimi cebime atmadım.