Kızlar tam da bana göre bir başlık olmuş😀
ben Polonya da kalıyordum yeni evliyim eşim de 7 yıldır orada 5.haftalıkken berline Türk doktoruna geldik ben henüz dil öğrenmediğim için neyse gittik muayene olmadan önce idrar istediler ped bardağa zaten onu görünce yok artık dedim Avrupa mı bura 😂 muayeneye girdim doktor alttan muayene edeceğim dedi başta tuhaf karşıladım küçük göremem dedi çatala geçtim dediğiniz gibi küçüçük ekran 15 yıl önce ki Türkiye teknolojisi bir daha asla gelmem dedim gitmedim zaten doğumu Türkiye de yapmak istiyorum dedim hiç kimsem yok orada bana bir kızdı millet burada yaptırmak için can atıyor dedim ilk benim hiç bilmiyorum aman ne var öğrenirsin ben de korktum içimden dedim sanki yemek bu da dene dene olur der gibi çıkınca kendime geldim ben kadına neden cevap vermedim şok oldum alttan muayene de beni çok üzmüştü o zman 😭 Polonya’da da gittim doktor yine alttan istedi izin vermedim Türkiye de yok dedim istemiyorum doktorla zırt düştük eşim tahlil sonuçlarını göstermeye gitti iki gün sonra ben eşinin kontrolünü üstlenmeme m sağlıklı çocuk olmaz falan dedi tahliller çok kötü dedi bizi bir korkuttu cuma doktora gitti pazartesi Türkiye geldim dedim bir bir daha kalmam burada Türkiye’nin doktorları mükemmel şimdi 2 aydır Tükiye’deyim eşim orda bebişimiz için fedakarlık yaptık doğumdan sonra da burada ev alıp yaşayacağız ben Türkiye dışında yapamaz mışım cidden bunu anladım uzun oldu biraz ama bu konu da çok doluydum burada anlatınca Avrupa ile Türkiye’ye mi kıyaslıyoraun Avrupa yaaa diyorlar. Gidip yaşayın bakalım hele ki Polonya da 😥😥😥