Sewal35 gulhaneylul iki yemek kaşığı hindistan cevizi yağının içine 7-8 adet koydum canım birde bir dal kendimin yetiştirdiği aleoveranın içini koydum varsa koyorsan iyi olur
Deletedmom3 GulcanYvz hicbiri ise yaramiyor ben bisey kullanmadim 1 tane catlagim yok arkadasim ithal kremler kullandi duzenli malesef catladi baya tamamen kisiye bagli
GulcanYvz Deletedmom3 canım belki arkadaşın daha çok çatlıyacaktı illaki etkisi olmuştur ama bünye meselesi olduğuna kesinlikle inanıyorum halam 6 çocuk doğurmuş karnı kız gibi yani nasip işi
Svcnbyr GulcanYvz canım ben 3.aydan itibaren mustela (çatlak önleyici) kullanıyorum , Duşlardan sonra dalin bebek yağı ile tüm vücudumu yaglıyorum birde sinoz çatlak kremi aldım 🙈 Suan 6 bitti hiç çatlağım yok şimdilik 🤗
Zeynepozden Canım bende 34. Haftamdayım hiç çatlağım olmadı doktorumun önerdiği yağ karışımını kullanıyorum Hindistan cevizi yağı badem yağı ve zeytin yağını karıştır hergün düzenli kullan çok etkili bunu göğüs ucunada kullanabilirsin🌸
GulcanYvz Zeynepozden canım badem ve zeytin yağı tüyleri beslemez mi ya göbeğimde ufak tüyler var kalınlaşırsa çok üzülür insan sende tüy çoğalması olmadı mı
GulcanYvz Greyy90 işte bu güzel bişey demekki işe yarıyor eskilerinde azalma olduysa yeni oluşmayıda en aza indirir diye düşünüyorum illaki çatlak olabilir ama amacımız fazla ve aşırı yarık şeklinde olmaması sağol canım 🤗
Greyy90 GulcanYvz aynen öyle canım bende başta korktum burda hep genetik naparsanız yapın engel olamıyorsunuz diye okuyordum ama böyle etkisini de görünce demek ki tesiri de vücuda göre değişiyor diye düşünüyorum 😀
Zeynepozden GulcanYvz evet oldu canım ama aşırı değil olan tüyler biraz büyüdü o kadar doğal olduğu için devam ediyorum kullanmaya kimyasal içeren birşey kullanmak istemiyorum tabi yinede sen bilirsin canım
Prensesinannesi_ GulcanYvz lierac kullandım hiç çatlamadım şuan trendyolda indirimde bence oradan sipariş verin eczanelerde çok pahalı
Gzdkskn GulcanYvz bende hindistan cevizi yağı aldım geçen ay vazelinle ortak kullanıyordum ama çok kötü kokuyor malesef 😣 bu ay johnsons baby cotton touch ve orijinal vazelin marka kakao yağlı vazelin aldım vazelini çok fazla surmuyorum gece sürünce uzun süre nemli kalmasını sağlıyo bebek yağı da anlık kurtarıyor kaşındığı an kullanıyorum 6 aylık hamileyim kendi catlaklarim hariç bir çatlama olmadı 🙈
cevriye35_ GulcanYvz Ben 28.haftama geldim 7. Aydayim hala catlagim yok ilk gebeliğim basindan beri badem yagi veya zeytinyagi kullaniyorum zaten doktorum da onermisti ben ekstra bisey gerekecegini dusunmuyorum
fridakahlo123 GulcanYvz himdistan cevizine hassasiyetiniz varsa belki olabilir ama ben seviyorum rahatsiz etmiyor
Zuhraa GulcanYvz kozmobox aldim canim bende 8. Haftamda basladim memnunumda karnimda baya cıktı şükür çatlamadım. Dokusu guzel yagli bırakmıyor hemen emiyor kokususa oyle 4 yag ve e vitamini var icinde. Bol bol da su ic tabi
Bsgl GulcanYvz ben 31 haftalık hamileyim badem yağı bebe yağı sarı kantaron yağı kullanmama rağmen kalçalarımda kırmızı çatlaklar oluştu onunda çözümünü buldum doktora madecassol krem yazdırdım bu kremi sürüyorum iyice emildikten sonra üzerine badem yağı sürüyorum kırmızı izlerin solmaya başladığını fark ettim
GulcanYvz Kızlar Sinozun çatlak kremini kullananız var mı bilmiyorum ama şuan da yüzde 50 indirim var yorumları da baya iyi ben bi tane sipariş verdim artık hamilelikte krem yağ herşeyi deniyecem maksat çatlayacaksakta en aza indirmek 🤗
Sinemakty GulcanYvz canım ben 38+5 hamileyim 9 günüm kaldı çok şükür hiç bir yerimde çatlak olmadı.ben öyle pahalı kremlere felan para vermedim hakiki zeytinyağı ve vazelin kullandım.birazda bünye ile alakalı Ne kullanırsan kullan çatlayacaksa çatlıyor.kafaya takma derim.
GulcanYvz Sinemakty canım peki tüylenme yapmadı mı zeytin yağı çünkü bi çok kişi öyle dedi ondan cesaret edemedim