GulcanYvz Sinemakty canım peki tüylenme yapmadı mı zeytin yağı çünkü bi çok kişi öyle dedi ondan cesaret edemedim
Sinemakty GulcanYvz yok canım hiç olmadı dediğim gibi kişiden kişiye değişir o zeytinyağı güzel nemlendirdiği için çatlatmıyor önemli olan zaten cildin Nemli kalması 👍
Kelebekkk34 3.ayda badem yağı sürmeye başlayabilirsin, 4. Ayda hindistan cevizi yağı kullanabilirsin.5. Aydan sonra lierac abaşla bence ben öyle yapıcam, erkenden başlamana gerek yok ancak genişleyip çatlama riskin artıyor
Betul1989 Ben palmers dıye Bı krem var 1 haftadır onu kullanıyorum bakalım onerıler dogrultusunda almıstım
Kelebekkk34 Palmers ide cok öneriyolar, aslında bi şeye bağlı kalmamak gerek kaşındıkça palmera kakaoluyu sürüp akşam yatarken lierac ta sürülebilir
17112012 GulcanYvz ben kullandım hakiki zeytinyağı da kullandım ama çatladı ne yazık ki yapı meselesi olsa gerek 😏
Bernalikadir Ben bioil kullanmaya başladım 20. Haftamda gayet memnunum kaşınma oluyordu karnımda çalışan bir bayan olduğum için karışmak mümkün değil bioile sonra kaşınma kesti
Cboas GulcanYvz ben cumartesi doktora gittim.normalde etrafımda yağ kullanan arkadaşlarım vardı.doktora bunu sordum.o da bu olay yağla vs olacak şey değil.hurafedir anca.yag kullanıp catlamayan da vardır krem kullanip çatlayan da.bu bünyeye bağli genel olarak ama yağ vs hurafe sadece dedi.kullanilan üründe kollajen madde olması lazım kesinlikle o zaman ise yarar dedi ve lierac önerdi.sozune çok güvendiğim bir doktordur kendisi.lierac alacağım ben de
GulcanYvz Cboas doğru canım tabiki bünye meselesi biz önlemimizi alalım zaten olacağı varsa olacaktır amaç en en aza indirmek