Sohrett GulcanYvz 34 haftalık hamileyim çok şükür çatlak sorunu yaşamadım ama krem kullanmadım. Doktorum badem ve kakao yağı karışımı önermişti onu kullandım hala kullanıyorum etkili dene istersen
CananAkdag GulcanYvz 1 ay olur mu ya ben 12. Haftamda başladım 2li set aldım 6. Ayımdayım 1 tanesi yeni bitti ben 2 tanesini 100 tlye aldım eczaneden
Nzkml Doktorum bana krem falan demedi. Direk çatlaklar için badem yağı kullan, dedi. Kuzenim de çatlak kremlerine boşuna para verme, dedi. Badem yağı, susam yağı kullan, dedi. ☺️
CananAkdag GulcanYvz birde mustela markasını anne ve bebek ürünleri içeriği enn temiz ürünler asla kimyasal vs yok güvenle kullanabilirsin hem kendin için hem bebeğin için canım
okyanus8731 GulcanYvz ben şubat 20 de doğum yaptım son haftamda göbek deliğimin üst kısmında 2 3 tame çatlak oldu başka hiçbir yerim çatlamadı..ama göbeğimi decamlı yağladım..bio oil çok sık kullandım..bunun dışında kakao yağı ve hindistan cevizi yağı kullandım..kakao yağının kokusu çok ağır ama çok etkili tavsiye ederim
GulcanYvz okyanus8731 sağol Cnım zaten amacım en aza indirmek çünkü bünyem çok müsait çatlamaya en azından yağlarla kremlerle en en aza indirmek illaki olacaktır ama ufak ufak pek sorun olmaz benim ergenlikte kilo alıp veriminden kaynaklı yanlarım da çatlaklar var eminim ki kullanmasam baya göbeğim çatlayacak iyice araştırıyorum bu yüzden
Sewal35 Benim doktorumda kimyasal ilaçlar kullanma dedi h.cevizi yağı ve e vitamini karışımı yaptım eğer eliniz de varsa doğal aleo vera koyabilirsiniz .vazalin içinde petrol bazlı maddeler varmış kesinlikle kullanma dedi
SeHer1909 Ben de lierac aldım zeytinyagıyla elimi yağlayıp lierac sıkıp sürüyorum. Emilimini soran için müthiş, yağ yüzeyde parlak duruyor ama cekiyor mu bilmiyorum lierac hemen emiyor cilt. 400 ml aldm 174 e indirimini yakaladım. Olacaksa mutlaka olur ama harita olmak var üç beş taneyle atlatmak var
Hayalanne fridakahlo123 bende öyle düşünüyorum 29.haftadayım daha hıc nemlendirmeye baslamadım ne göğüs ucu ne karın bölgesi baslıcam bakalım catlak goremedim gerci ama
Ebe4343 Ebe4343 diğer yağlar tüylenme yapıyor malesef yoksa vazelin bile kullanılır önemli olan nemlendirmek
minikkuzucukcyprus GulcanYvz ben kaşıntılarım için kullanmıştım canım. 12+4’teyim ama karın ve bel bölgemde kaşıntılarım var. Doktorum karnın genişliyordur o yüzden kaşınıyorsundur dedi. Kantoron denedim ama kaşıntımı kesmedi, üstelik el yapımı doğal bişeydi. Doktorum, kantoron açık yaralara iyi gelir, çatlak ve kaşıntıya pek faydası olmayabilir dedi
17112012 GulcanYvz ben kullandım hakiki zeytinyağı da kullandım ama çatladı ne yazık ki yapı meselesi olsa gerek 😏
Greyy90 GulcanYvz lierac kullanıyorum memnunum 1. Kutu bitti 2.ye geçtim 26. Haftamdayım çatlak genetik bi yerde engel olunmuyor evet ama ben bu kremi kullanmaya başladıktan sonra eski çatlaklarda da azalma olmaya başladı
GulcanYvz Greyy90 işte bu güzel bişey demekki işe yarıyor eskilerinde azalma olduysa yeni oluşmayıda en aza indirir diye düşünüyorum illaki çatlak olabilir ama amacımız fazla ve aşırı yarık şeklinde olmaması sağol canım 🤗