Merve_kenan45 25 ağustos benimde cinsiyetimiz Bi kız Bi erkek net Bi belli olsun bizde başlıcaz alışverişe 😇
Kader-46 12 ağustos 😊 yavaş yavaş bir şeyler alıyorum, kızımız olacak bakalım detaylıda kesinleştikten sonra almaya devam edeceğim sanırım ☺️
SibelCengiz Son adet iki kasim,adete gore 9agustos,ama doktorumuz tahmini dogum 13agustos dedi,bakalim hayirlisi🙏🏻Cinsiyetimizi daha ogrenemedik hic hazirligimiz yok daha ☺️
Ozlemkubra Melmel35 benimde 5 ağustos ama şubatta başlamış oldum indirimlerin vesilesiyle 😍 biraz erken herhalde ama kıyafet aldım bugünde yolum düştü eminönünden kendime pijama gecelik almış oldum. Yavaş yavaş alırım artık
Annisko Bsra7 biz de kizimla 1 agustos da kavusacaz😍😍🙇♀️allahim nasip ederse 😍 kucuk hazirliklarimiz var ama 7.ayimizda hizlanacaz hazirligimiza😍