Sewal35 27 Ağustos kızım olucak ... sağlıkla almak nasip etsin allahım hepimize ben daha hiç bişey almadım ilkini kaybettik o yüzden 7. Aya kadar bekliycem alışveriş için
RuzgarsMommy Melisuzg bence yok eger ikili de sıkıntı görünmediyse bazi doktor gerek yok diyor ben ikiliyi yaptirdim bisey cikmadi detaylıya gircez 20.haftada okadar 3 4 lu test istemedi
Aysetk Melisuzg bizim doktorumuz ikiliden sonra üçlüyü yaptırmadı 17de dörtlüyü yaptı zaten 4lü 3lüyü de kapsıyor diye biliyorum
sda-sda35 Burcu_yildiz_0 ayyy bayramda olursa doktor bakımından falan sıkıntı olmaz dmi? Şu an gözüm korktu birden 🙈
Mlkrsln Bizimde 2 Ağustos nasipse hazırlıklara başlamadım çünkü cinsiyetimiz kız dendi şimdide erkek deniyor detaylıyı bekliyoruz ☺️
Burcu_yildiz_0 sda-sda35 doktoru bilmem de benim açımdan bayramda olması kolaylık olur çünkü karnım burnumda ne gezmeye gidebilirim nede gelenlere hizmet edebilirim yani