Erdemlayda Morelini yüksek tut, bebeğin için. O da etkileniyor bak tüm stresinden mutsuzluğundan . Hastanede yatmak bozmasın morelini sonuçta herşey yavrularımız için. Beni de özel devlete gönderdi Ankara zübeyde hanım kadın ve doğum hastalkları hastanesinde yatıryorum bende. Lütfen üzülme vardır herşeyde bir hayır, korkulacak bir durum değil inan bak doğduklarında göreceğiz, içini ferah tut sen