Ben de 32. haftada ishal şikayetiyle hastaneye gittim. Nst çekildi ve çok yüksek sancı çıktı. 2 gün hastanede yattım ve sancıyı kesmesi icin nidicard kullanmaya başladım. Doktor erken Doğum riskin var evde yatıp dinlenmen lazım dedi. Su an 33 u bitiriyoruz hala 4 saatte bir ilacımı kullanıyorum ve 3 günde bir nst ye giriyorum. Nst de genellikle sancı çıkmaya devam ediyor. Bazen de düşüyor. Umarım 36 ya ulaşırız sonrasında korkmadan beklerim insallah oğlumun gelmesini 😊