hjertemami Ebecik hayır hiç birşey yapmadılar... zaten yurt dışında Doğum yaptım. Kontrole gidememiştim. Suyum gelince hastaneye gittim
Svcnn Eses caninzi sikmayn benm 100 lere cikmsti ve dakik olarak duzenli geliyordu ignelerler serumla durdrdular dogumu
Traumengel Erdemlayda doğurdum canım çok şükür, bugün sabah 11 de doğdu, 2040 kg olarak sağlığı yerinde çok şükür sezeryan oldum
kumsalhnd Kizimveoglumm Cn ben kizimic37 haftada yapmistim cok sukur hicbir sıkınti olmadi 3.650 ve 52cm dogdu bir sorun olacagini sanmiyorum sagsalim kucagina alirsin insallah
gozdealy Ebecik yanı saatine göre değişebilir tabi geçen gündüz gittim yine çok yüksek çıktı kasılma akşam içimiz rahat etmedi bir daha gittik ve dusuk çıktı sancı. O hiç belli olmuyor o yüzden. Ben agri hissetmiyorum zaten ama nst de kasılma görünüyor.
Erdemlayda Traumengel ayy cnm gozun aydın cok sevındım bende bgun 36.0 oldum sen kac haftalkken tam dogum yapdnn bebekde gobek cevresı abes mı nsl abarttılar ya cok merk ettm
Traumengel Erdemlayda sağol canım 37+1 de oldum kuzum abes olan hiçbir Şey yok birazcık minik bebek sadece ☺ Herşeyi o kadar iyi ki maşallah, hiç korkma rabbim öyle büyükki
Hanife08 Merhaba arkadaşlar 36 haftalık hamileyim Bu hafta bebeğim aşırı hareketli geceleri bni hiç uyutmuyo bilgisi olan var mı acaba