Erdemlayda benim yüksek doopler çıkıyor 36+5 oldum 37 de hemen doğum yaptıracaklar, suyumun iyi olduğunu söylüyorlar her usg de. Bende yatıyorum valla halen az kaldı artık, sana doğum için bir şey söylediler mi hafta olarak ve doğum şekli olarak , bu arada bizim gibi olan bir arkadaşa dün normal doğum yaptırdılar, bebeğine 2100 demişlerdi 5 gün önce dün doğum yaptı 2850 o da 37. Haftasınsaydı