Bende şimdi 36+4 deyim ve 15 gündür hastanede yatıyorum, haftaya yani 37. Haftamın içinde doğum yaptırılacak bana da, karın çevresinde gelişim geriliği var kilomuz düşük ve yüksek doopler sebebiyle😞 bebeğim 10 gün önce 1987 kilo idi. Bende çok endişeleniyorum acaba doğunca bir sıkıntı olacak mı😒 sağlıkla dünyaya gelebilecek mi 😞 çok endişeleniyorum, rabbim hepimizin yardımcısı olsun bebişler sağlıkla sıhhatle vaktinde zamanında gelsin dünyaya🙏