Minikus58 ben 14 haftamın içindeydim bitmemişti daha . Devletteki ikiliyi kaçırmışsın dedi . Yapmamak için dedi eminim aynı gün hemen ordan çıkıp özele gittim , istersen yapalım ama aldırma gibi düşüncen yoksa kendini strese sokmana gerek yok dedi , arkadaşlarım da yaptırmamıştı çok şükür sorun çıkmadı gebeliklerinde bende yaptırmadım 😇