İyi doktor bulmak önemli devlet tercih edilmeli bence ve doktor ne öneriyorsa yaptırmakta fayda var tabiki Allah ne derse o olur ama bilinçli davranmak lazım bu benim görüşüm kız kardeşim özele gidiyor para için saçma sapan testler isteyen bir sürü şarlatan var güvenmek mümkün değil ama devlette böle şeylerle karşılaşmıyorsunuz çok iyi araştırıp iyi bir doktor bütün sorunları minumua indirir 2 li taramada bişey yok kötüyü düşünme bence strese girme boşuna