berre34 devlete gittiğimde ikili taramayı geçtiğimi söylemişti bence yapmamak için dedi haftam daha vardı bitmesine.Özelde ki doktorum da eğer aldırmayı düşünmüyorsan yaptırmana hiç gerek yok demişti , psikolojik birşey ya bence bu sonuçta birşey yapılmıyor dawn filan olursa da herseye Allahtan 9 ay boyunca stres yapmaya gerek yok die düşünüyorum naçizane fikrim 👍