Yaptırmanızı öneririm. 2li test kesin sonuc değildir risk grubunuzu belirler.yüksek riskli çıkarsanız sonrasında amniyosentezle %100sonuc alırsınız yada nipt denen biraz pahalı testle büyük oranda bilgi sahibi olursunuz. Bunlar da down sendromu derse kimse sizden bebeğinizi zorla koparmıyor.olası yakın takipler,bebeği bekleyen riskler açısından bilinmesi kesinlikle gereklidir