Sedaaackr benim yükleme aslında normal çıktı ama yine dikkat etmemi istedi doktorum çünkü biraz hızlı kilo almıştım. diyetisyenim korkuttu beni de. diyet verdi harfiyen yaptım ama cihazım bozukmuş meğer çok fazla dengesiz değerler çıkıyodu acilen endokrine gönderdi insülin için ama endokrin doktorum çok rahatlattı cihazın da problem olabilir dedi kendisi marka verdi bunu al dedi gerçekten de cihaz değişince doğru sonuçlar çıktı endokrine kontrole gittim doktor dedi ki ne geçmişinde şeker problemin varmış ne ailede varmış insülin için bişey aradım ama yok gayet normal sonuçların tabiki dikkatte ettiğin için daha iyi demişti. o yüzden sende hemen stres yapma doktoru dinle herşeyi doğru yaptığına emin ol canısı 🙆