30 haftalığız açlığım en az 110 çıkıyor tokluğum ise 220 250 yi buluyor günde üç öğün şeker ölçümü yapıyorum unsilin iğne kullanıyorum ona rağmen yüksek çıkıyor sonlara yaklaştıkça daha fazla artıyor bebek büyüyor diye mi onu anlamış değilim bu sefer ki kontrolüm de doktora soracam inşallah