Bende aynı şekilde bir post açmıştım. Aynı durum bende de var normalde acligim 90-100 arası çıkıyordu. Toklugum da diyetle 110 larda çıkıyordu. Sürekli olcuyordum sonra diyeti bıraktım yedim yedim ölçtüm. Toklugum sanki düşene girdi gibi poğaça kek tatlı çikolata falan yiyordum abartmadan ama. Yine 110-120 lerde çıkıyordu. Bende diyet yapmiyordum o yüzden . Sabah bı bakiyim dedim 110 larda açlık şekerim bir hafta ölçtüm hiç 100 un altına dusmedi. Dahiliye gittim endokrine göndersin diye o da göndermedi kendi kan istedi. Açlık 100 tokluk 95 cikti. Diyette olmama rağmen de kantinden poğaça yedim ona rağmen 95 cikti. Yemek yiyince düşüyor şekerim bu aralar. İnsülin verir herhalde açlık için dedim çünkü ona yapacak bir şeyim yok mudahele edemiyorum. Açlık sınırda tokluk iyi dedi. İnsulun kullanacak kadar yuksek değil dedi. Diyet yapmıyorum dedim ondan mı dedim. Kolesterolün yüksek onun için yapabilirsin diyet dedi anlamsızca 🤣 her gittiğim.doktor şekerden korkuttu beni strese giriyordum. Bu değerlerin iyi dedi sasirdim.bence doktora gitmelisin 🥰uzunca da anlattim. Ben iki aydır şekerle uğraşıyorum insanın psikolojisi bozuluyor. Sürekli tedirgin oluyorum. İçimi de sana döktüm 🤣