GulcanYvz BiZde an itibariyle 12+4 olduk 2 haftadır bulantılar bitmişti dinçtim de ama bu iki gündür yine bulantı başladı birde artık misafir ağırladıktan sonra kamyon çarpmışa dönüyorum aşırı yorgun bitkin oluyorum geliyoruz diyenede gelmede diyemiyor ki insan tamam yardım ediliyor ama aşırı yorgunluk çöküyor 2 gün toparlanamıyorum
Eminerd GulcanYvz ayyy beni anlattın kaynanama misafir geliyo hoop tutup kolundan bana getiriyo bi çay versen yeter diyo bişey yapma evime gelen misafire bi çay ikram edemem bende girişiyorum mutfağa oturmuyorum onlar gittikten sonra oturunca o bel ağrısını, kasık ağrısını hissediyorum sonra gelinler kötü oluyo 😂 bu arada kaynanamdanda dert yandım 😂
Eminerd cptrhb benim eşimde bana eskiden seni yediremezdik şimdi kapıları kemirmeye başlıcaksın korkuyorum diye dalga geçiyo şişkoluk durumunu hiç açana 55 kilo olmuşum şimdiden hamilelik sonunu göremiyorum 🤦♀️
Ceylann12 Eminerd 10+4 ay hiç sorma ne desen var bende kusma tiksinme baş dönmesi halsizlik baş ağrısı kalçadaki kemik kuyruğu fena halde agrıo üşengeçlik yüzde sivilcelenme varda var anam say say bitmıo ama tabi bebeğim için herşey değer
Eminerd Ceylann12 herşey onlar için valla sağlıkla gelsinler biz kötü olsakta onların karnımızda keyfi iyiyse hiç sıkıntı yok 😊😍
Eminerd minikkuzucukcyprus ekşi tatlı aş ermeyle olmuyomul teyzem kuzenime hamileyken hep turşu suyu içermiş ondan herkes kız olcak derniş ama erkek olmuş banada diyo ona bakma ne bulduysan ye diye bende hep karışık aşerdim bi tuzlu ekşi şeyler canım çekiyosa 1 saat sonra ay trileçe olsada yasek denişliğim var yani 😂
minikkuzucukcyprus Eminerd aynen aynen, benim bir arkadaşım var ikinciye gebe, ilkinde de ikincisinde de ekşi aşermiş yemiş, ikisi de erkek😂bakalım ya, sağlıklı sıhhatli olsun da fark etmez. Ben kılık kıyafet alcam, ondan merak ediyorum cinsiyeti😅
Ceylann12 Eminerd öyle valla bugün bile oturup ağladım valla ne yesem kusuyorum bi lokma yesem yine kusuyorum oturdum ağladım yu bebek nasıl büyücek o zaman die bşi yiyemiyorum die
GulcanYvz Eminerd hahaha 🤣Allahtan benimki uzak Allah yardımcın olsun bacım kendi evi varken niye sana getiriyor ki tek çayla bitmiyor ki o gün iş yapmadıysan saldırıyorsun işe bide aman sonra oram ağrıyof diye kıvranıyoruz ama bişeyde diyemiyoruz ki benimde görümcem eşimi aramış ben lahmacun içi yaptım fırına vericek çocuklar dayımlarda yiyelim dedi Gülcan’a şöyle bişey yapmasın çorba yapsın yeter demiş yav bi sor bulantım var nasıl çorba yapacam diye kalktım öğüte öğüre çorba yaptım tüm camları açtım 🤦🏻♀️Ayran salata derken birde evi temizledim hepsini 1 saate sığdırdım onlar gelmeden pelt oldum 😬Allah’tan yine geldiğinde yardım etti oturmadı eskiden gelse pek yapmazdı o değilde çocuklar felaket batırıyor evi ya 🙈iyi dertlendik gece gece
Eminerd Ceylann12 sen kussanda o alacağı vitamini alıyo sen merak etme sadece sağlıklı besinler yemeğe gayret et yeter geçecek bu hallerimize gülücez ileride 😊
Ceylann12 Eminerd ay umarım bian önce geçer çünkü hep böyle dusunup ağlıyorum bebeğim aç bşi yiyemiyorum die
Eminerd GulcanYvz ya kendi evine geliyolar ben bana gelmesibler gidio kaynanamda göriyim diye arıyorum geliyorum anne diyorum o gelme kızım biz yarım saate geliriz sana evi görnek istiyolar diyo yeni evliyim diye bi sor ev musait mi ben musaitmiyim evde gerekli malzemem varmı misafir karşılayacak onlar boyle şeyleri takmadığı için düşünce sıfır tabi
Eminerd minikkuzucukcyprus bende oyle merak ediyorum ne olursa olsun biran önce belli olsunda alışverişler başlasın istiyorum ama eşim oğluşum diye seviyo hiç hoşlanmıyorum kız olursa nasıl yüzüne bakcaksın diyorum 😂
GulcanYvz KıZlar bu arada çatlamamak için krem yağ bakıyor musunuz artık başlamak gerek diye düşünüyorum ama her ağızdan bi laf çıkıyor kafam karışıyor hangisini alacağıma karar veremiyorum
nurcakir58 Eminerd @12haftayim bişey yiyemiyorum kilo veriyorum nasıl beslencek bebeğim cinsiyeti öğrendim bakdilar şuan sorun yok
Eminerd nurcakir58 zoraki de olsa bşleyler yerseniz kussanız bile bebek alacağı vitamini alıyo zaten merak etmeyin 😊
Bsrlmnemr nurcakir58 ben de 12+0 oldum bugün ama hiç bişi yiyemiyorum artık çok halsiz kaldım, kilo veriyorum vallahi bebiş nasıl durumda çok merak ediyorum korkuyorum da