Es_69 oyy aksilikler seninle ikili testi ben yapma taraftarı değilim gerek yok kesin sonuç olmuyo sonuçta yanlış bilgi verebiliyorlar hem bebeğinde allah korusun bişey olsa aldırıcakmısın yoo en iyisi bilmemek benim amcamın eşi yaptırmıştı %70 engelli denildi 9 ay o bilgiyle yaşadı sonra doğduktan sonra bi sıkıntı olmadığını gördü onun streside ayrı oluyo grek yok bence