Lazah midenize zarar verir verirse, doktorunuz ne derse o. Ben gebelik dönemi haricinde 2-3 içiyordum özellikle yazları 🤭 kola vs sevmediğimden soğuk içeçek yerine içiyorum limon ekleyip falan🙈 şuan 31+1 deyim ilk 3 ayda 2-3 içtim sonraları canım pek istemedi şimdi 1 tane içiyorum akşamları, ama işte herkesin bünye farklıdır bana bişey olmuyor değerlerimde iyi, 🤔