Soda içeriğinde karbondioksit vardir. Bu da asit değil Gazdır. Maden suyu alırken doğal mineral suyu (kendinden co2li) olmasına dikkat edin. kızılayı tavsiye ederim. Çünkü maden suyu doğal kaynak suyudur kendiliğinden gaza sahip olup suni karbondioksit gazı barindirmaz.
Günde 2 şişe maden suyu içmenin bir zararı olmaz 3 şişenin de bir zararı olmaz, içeriği potasyum kalsiyum ve demir ve minerallerden oluşur. Ancak günümüzde doğal maden suyu bulabilmek zor olduğu için soda ile ayırt edemediğimiz için fazla tuketmesek 2 sise kadar tuketsek de yeterli.
Bunun dışında vücudun suya daha çok ihtiyacı var günde 3-4 litre su içmeniz gerekir gebelikte. Bebeğin ve annenin sağlığı için. Suya salatalık, nane yaprağı, limon dilimi veya sevilen meyvelerle aromalandirip alkali su da içebilirsiniz.