Lazah Arkadaşlar 12+6 günlük hamileyim günde üç şişe maden suyu içiyorum acaba bebeğe zararı olurmu normal suyu önceden çok içerdim ama şimdi pek içemyorum ağzımda çok kötü bir acılık var ve biraz bastırıyor madrn suyu
hilal_yener Lazah canım sen napıyon ya herşeyin fazlası zarar 3 tane içmek ne demek bitaneden fazla içme
Duyguali Lazah Bende günde 1 veya 2 tane içiyorum. Zaten mineralli su olduğunda zararlı olduğunu düşünmüyorum ki aile hekimim bana günde 1 tane içmenin faydalı olucağını söylemişti. Ama sen 3 tane içiyorsun biraz fazla
Elifdemir_ Lazah sağlık ocağındaki hemşire günde 2 tane içebilirsin demişti bana ama ben yarım yarım anca içebiliyorum
Lazah hilal_yener ağzımın içi çok kötü ya önerebileceğiniz başka içecek varmı çay tiryakisiydim çaydan kahveden tiksindim üç aydır ağzıma sürmüyorum syran süt su bitki çaylarıda kokuyor burnuma
duriskonunannesi Lazah benim mide bulantım oldukça naneli şeker var ya polo bir tane ondan atıyorum tabi daha fazla olursa naneli falım sakız çiğniyorum, günde de bir tane maden suyu içiyorum, ama hazımsızlığa mide şişkinliğine sakız cidden iyi geliyor
BabyYoda Lazah Günde 1 en fazla 2 şişe öneriliyor. Fazlası zarar. Ama 1-2 şişe sizin için de bebek için de faydalı ben de her gün 1 şişe içiyorum resmen aşeriyorum
Mebos Lazah kuzum 3 tane kendinede zarar bebeğe illaki etkisi olur benim mide yanmam okuyor diye günde 1 tane içiyorum ve 36+3 haftalığız ayrıca
Havvamurat Lazah doktorum bana günde 2defa içebilirsiniz demişti ben de içiyordum bebek baya kilo aldı maden suyu sayesinde
minnaginannesi Lazah canim onun icerigindeki asit mide asidini yukselttiginden bebegin dusuk olma riskini artiriyormus bir yerde okudum. Ilk aylar dikkatli olman gerekir. 3 ay gectikten sonra icebilirsin magnezyum icerdigi icin kramlara kasilmalara iyi gelir ama simdi degil. Ben ilk 4 ay hic asitli icecek tuketmedim.
Mebos Lazah suyu tatlandır salatalık kıy limon kıy biraz fazla olmamak şartıyla yada elma dilimle at belki daha rahat içersin en azından dene su önemli rol oynuyor valla hayatımızda hele hamilelikte
Lazah Mebos aynen ya bu benim dördüncü hamileliğim diğer üçünde çok su içerdim bunda nedense içemiyorum ağzımda büyüyor bu arada üç kızım var bakalım bu ne olcak hayırlısı sağlıkla gelsinde
Dilanburak Lazah bana doktor günde iki tane içebilirsin dedi ama ona rağmen bi tane içiyorum bende içme bi tane yeter çocuk daha çok küçük
busra-mutluanne1 Lazah tansiyonunuzu yükseltebilir günde bir tane ideal tansiyonunuza bakın ara ara derim genede